Thursday, August 6, 2009

Cikgu Oh Cikgu...


Adehhh....nk di buat cerita..kelmarin aku kena call ngan PPD north region dia begging aku suh jd cikgu lg...haha..tak leh blah..begging...saja guna ayat tuhh bg nmpak aku ni cikgu yg dasyat...tiba-tiba ja aku jd kalut cam biawak kabok (spesis biawak terancam yg kalut apabila disergah)...last-last Encik X di PPD ni bg satu ayat yg bt aku tertekan.. "jd anda menolak la permintaan sy nih"..aaaaaaa...dah la call time ptg org dok syok-syok beristirehat...dem u mau tak kalut..hmmm...dgn nada besungguh-sungguh aku tolak bulat2....aaaaa....apa aku bt nihh...dh la penganggur tegar jual mahal plak tuhh...adakah aku ditakdirkn utk jd seperti onizuka sensei?...sapa-sapa leh bg pendapat diharap bleh membantu krisis hidup ini haih..-.,-

19 comments:

Anonymous said...

la..awat hg reject..ok apa laki bini jd cikgu..lalala

Anonymous said...

noob asshole....kheja ja la dulu....yenderparv

anonimus said...

keja la dulu dari takda watpa kat umah.. adoiyai

Krx said...

Jmban btoi hg....Accept jaa laa...Duk buat keras pa weh...Deng~

Tepon dia blik.....Haih~

nyak said...

kalau takut dgn risiko, jgn bicara tentang perjuangan...

ilham pawaka said...

aaaaaa....kira aku silap ka nihh..

Anonymous said...

ada peluang..amik je..peluang ni dtg skali jer..bl dh keje..xmau..ble tolak..xkan nk menganggur sampai tua..x sian ke mak bapak..dok support ko lg..

ilham pawaka said...

mmm..baik...tq atas nasihat..

nyak said...

jgn smpai main branch turun penang am..silap2 mai tebaih kpala baq hg

HanZ said...

uish am...ang kol dia blk...ang cakap sori encik..masa encik kol sy dlm keadaan separuh sedar(gila sementara)...yakni xlayak utk membuat keputusan yg muktamad secara waras...pastu ang kata la keputusan waras sy ialah sy ingin bekerja...settle!

nyak said...

am dlm keadaan koma separuh mati skrng paan..pa kata hg kol dia paan..klu cikgu tu reject gk, kna pnggil ho gang trun padang gk la..

ding dang said...

uish..hg memang patut jadi cikgu am...berdasarkan kepervertan hg yg hebat..memang patut wei..huhu.
bak kata pepatah
dale carnegi(penganggur yg berjaya)

Do the big things 1st,small things will comes eventually...huhuhuhu

ilham pawaka said...

big things yg aku cari nih...haha

Anonymous said...

macha jackson separa sedar la AM ni....jo am...kita jadi ashkar....

bapanya mahukanya jadi seornag askar...
bukan cita2nya..
bukan impianya...

aku yg terpaksa
CYKEN

ilham pawaka said...

aku xleh jd ashkar..xsuka kawat,..

nyak said...

cyken msuk askar jd pegawai baq hg dh ada dip..am jd sarjan..

Anonymous said...

damn nyak jom jd pegawai ngan aku....cyken

ilham pawaka said...

geng pegawai..gilaa

nyak said...

p lu p lu..