Tuesday, July 20, 2010

Makcik Yang Lawak

Macik Yang Lawak

Ada sorang makcik ni berumur 40an. Dia naik bas ekspres dari
kl ke perlis. Tgh perjalanan dia nak berhajat kecil.
‘Alamak! leceh betullah. Tadi masa berhenti tadi tak nak
kencing. adohh… malu pulak leh nak suruh drebar tu berenti’ kata
mak cik ni.

Makcik ni duduk belakang sekali. Pas tuh pulak org tak ramai
maklumlah … hari isnin, org keje. Makcik ni pon balik sbb emergency.

‘Macam mana nak buat ni’ mak cik dapat idea. Kat tingkap bas kan
ade tingkap kecik. pas tuh bas tuh berlangsir.
‘Alahh kencing je lah ikut tingkap ni’ hajatnya lepas dgn jayanya…

Pas tuh air tuh terpercik sikit2 kat sorang mat motor ni. Mamat ni
pun angin lah. ‘KURANG HAJAR!!! @^#^$#@^!!!!’

Mamat ni pon beri arahan berenti kat drebar bas. then mamat ni
pon naik dlm bas dan menjerit. ‘Sapa yg @^#^$#@^!!!! ludah kat luar
tadi hahhh!!!! baik korang mengaku!!!’

Makcik ni rasa bersalah dan nak minta maaf. dia pon berdiri.

‘Makcik ni apahal bgn!! duduk!!!’ jerit laki ni. ‘Cepat!! ngakulah!!!’
kata laki ni.

Makcik ni bgn lagi dia kata ‘Sebenarnya nak…’ lepas tu terus
dipotong percakapan makcik tuh ‘

‘Makcik diam!’ kata laki tu ‘Saya tau org yg ludah tuh lelaki sbb
saya nampak mulut ngan misai dia’ jerit laki ni.

Then takde sorang pun ngaku. Laki ni check tiap lelaki kat bas
tuh. ‘Pelik!?!? tak de yg bermisai??’. Dia pun turun dari bas dgn
perasaan hairan+marah dan terus blah!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

laki tu mesti hang kan akakakakak

ilham pawaka said...

kalu aku la kan aku xmarah..ahaha

Anonymous said...

pasai hg pon suka dok kencing orang wkakakaka